Dyrektor Zarządzający – Prezes Zarządu
Profil organizacji:
MOC TV, czyli Media Owners Committee nadawców telewizyjnych, jest dobrowolną organizacją pracodawców, niezależną w swojej działalności statutowej od organów władzy publicznej oraz organizacji politycznych, społecznych i zawodowych. Celem MOC TV jest aktywne tworzenie środowiska inkubującego wzrost przychodów komercyjnych nadawców telewizyjnych (branży telewizyjnej) z poszanowaniem i we współpracy z szeroko rozumianym rynkiem reklamowym w Polsce.
MOC TV jest platformą dla komercyjnych ramion nadawców telewizyjnych będącą przestrzenią do dyskusji
i działania w obszarach łączących interes wszystkich nadawców.
Szczególnym i ważnym celem MOC TV jest reprezentowanie wspólnych dla członków Związku interesów,
w zakresie badania konsumpcji mediów, w szczególności mediów telewizyjnych i wideo online. Organizacja aktywnie współtworzy standardy badań mediów, inicjuje zmiany w metodologii oraz produktach badawczych. Służy też jako ciało doradcze dla instytutów badawczych organizujących badania mediów
w Polsce. Inspiruje i nadaje dynamiki zmianom badań mediów w celu jak najlepszej i najszerszej komercjalizacji zasobów nadawców..
Ponadto Związek ma za zadanie aktywnie promować telewizję jako medium reklamowe. Jest miejscem kontaktowym dla dziennikarzy branżowych i innych organizacji działających na rynku mediów i reklamy. Buduje przestrzeń do dyskusji o trendach i zmianach na rynku reklamowym. Aktywnie buduje wiedzę rynku o sile telewizji jako medium reklamowego, m.in. w postaci informacji prasowych, konferencji, śniadań prasowych, briefingów
Dodatkowo MOC TV jest miejscem dyskusji komercyjnych działów nadawców telewizyjnych. Jest miejscem wymiany wiedzy, dyskusji i wspólnego stawiania czoła wyzwaniom przed jakimi stają telewizje. Jest pierwszym miejscem, w którym nadawcy mogą przedyskutować tematy związane z technologiami reklamowymi, raportowaniem, wyzwaniami prawnymi, wyzwaniami standaryzacji, itd.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie MOC TV
- Stworzenie i realizacja strategii Związku
- Współpraca z członkami MOC TV i Radą Nadzorczą w zakresie budowania wartości organizacji oraz realizowania tematów zgłaszanych przez członków.
- Komunikacja z członkami MOC TV oraz Radą Nadzorczą w zakresie podejmowanych działań oraz aktywizowanie członków organizacji
- Aktywna współpraca z otoczeniem rynkowym: instytucjami badawczymi, równoległymi organizacjami branżowymi (POR, SAR, IAA Polska, IAB Polska), mediami branżowymi, agencjami mediowymi, marketerami, itd.
- Monitorowanie trendów rynkowych oraz zmian w konsumpcji mediów oraz obszarach w jakich rozwijają się nadawcy
- Odpowiedzialność za wynik finansowy i budżet, poziom kosztów oraz rozwój nowych linii przychodów
- Rozwijanie i budowanie zespołu skoncentrowanego na wynikach, skutecznej współpracy i adaptacji do zmian rynkowych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w zakresie mediów, szczególnie telewizji i wideo
- Doświadczenie w sektorze komercyjnym (reklamowej) mediów, szczególnie TV
- Doświadczenie w zakresie badań mediów
- Kompetencje strategiczne – umiejętności rozwoju organizacji i skutecznej realizacji celów organizacji i jej członków. Także kompetencje do identyfikowania nowych trendów i umiejętność przełożenia ich na potencjalne korzyści dla członków
- Kompetencje komunikacyjne i z zakresu współpracy – angażujące wszystkich członków; umiejętność skutecznej komunikacji z organizacjami branżowymi i otoczeniem rynkowym
- Kompetencje automotywacji motywowania członków i interesariuszy do osiągania wspólnych celów
- Korzystanie w pełni z praw publicznych
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
Oferujemy:
- Unikalną możliwość tworzenia organizacji skupiającej większość telewizji w Polsce
- Unikalną możliwość realnego wpływania na kierunek rozwoju komercyjnego biznesu telewizji i wideo w Polsce oraz rozwoju badań mediów
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Odpowiedzialne stanowisko i szeroki zakres kompetencji
- Realny wpływ na dalszy rozwój Związku.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy pod adresem biuro@moctv.pl