Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny acf zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6121
MOC-no o przyszłości 
reklamy telewizyjnej - MOC TV
10.10.2024
MOC-no o przyszłości 
reklamy telewizyjnej
Centrum Bankowo-Finansowe
ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa

“MOC TV Inspiration Days”
to nowy format cyklicznych
wydarzeń specjalnych

MOC TV Inspiration Days to nowy format cyklicznych wydarzeń specjalnych, 
w trakcie których przedstawiane są różne dane i trendy dotyczące rozwoju telewizji. Tematyka dotyczy zarówno zmian w reklamie telewizyjnej, 
jak i metodologiach badawczych, czy też nowych technologiach dystrybucji treści.

Na MOC TV Inspiration Days zapraszamy reklamodawców, agencje mediowe i reklamowe, nadawców telewizyjnych, wydawców internetowych, badaczy, producentów a także wszystkich zainteresowanych rynkiem telewizyjnym i wideo.

W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną analizy dotyczące przeszłości, teraźniejszości 
i przyszłości reklam telewizyjnych, łącząc w sobie bogactwo danych badawczych z praktycznymi wskazówkami ekspertów.

Omówione zostaną nie tylko same zagadnienia dotyczące reklam, ale i technologiczne fundamenty, 
na których się one opierają. Od zmian w technologii i przyszłości telewizji cyfrowej po nowoczesne środki przekazu, ukazane zostanie jak reklama telewizyjna zmienia 
się wraz z postępem technologicznym.

Prelegenci omówią nowe formaty reklamowe, prezentując kreatywne podejścia 
do wykorzystania potencjału telewizyjnego medium. Od ekskluzywnych bloków reklamowych po nowoczesne metody integracji reklamy z programem, przedstawiona zostanie różnorodność możliwości, jakie stwarza telewizyjny rynek reklamowy.

Zaprezentowane zostaną również trendy rozwoju reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej, w tym scenariusze przyszłości, w której personalizacja, sztuczna inteligencja i zbieranie danych od widzów odgrywają kluczową rolę.

Dodatkowo omówione zostaną aspekty praktyczne i etyczne związane 
z reklamą telewizyjną, ukazując, jak ważne jest uwzględnienie danych, personalizacji i poszanowania dla prywatności odbiorców w procesie tworzenia kampanii reklamowych.

Podczas konferencji zostanie też przedstawiona analiza nowych trendów społecznych i ich wpływu 
na reklamę telewizyjną, co stanowi kluczowy element zrozumienia dzisiejszego rynku i przygotowania 
się na przyszłość.

Agenda

Zobacz program konferencji

08:50 - 09:20

Rejestracja gości i serwis kawowy

09:20 - 09:40

dr Agnieszka Heba I Adiunkt dydaktyczny I Uniwersytet Warszawski

Zastosowanie statystycznych narzędzi analizy danych ilościowych i jakościowych

w optymalizacji reklamy telewizyjnej

09:40 - 10:00

dr Marlena Kondrat I Doktor Nauk Społecznych

Uwarunkowania kulturowe a reklama

jak tradycje i wartości mieszkańców poszczególnych krajów wpływają na formę i style komunikacji w reklamie?

10:00 - 10:20

Małgorzata Kilian - Grzegorczyk I Prezeska I Stowarzyszenie Demagog

Reklama i walka z fake newsami

– współczesne wyzwania dla mediów i marketerów

10:20 - 10:40

dr Marek Robak I Head of IT Operations I Gemius

Zmiany w technologii a przyszłość telewizji cyfrowej

10:40 - 11:10

Przerwa kawowa

11:10 - 11:30

Aleksander Serdiukow I Creative Strategist I DDOB

Kreatywna produkcja reklam telewizyjnych

– jak tworzyć reklamy, które wyróżniają się w gąszczu konkurencji i angażują widza

11:30 - 11:50

Paweł Bobrowski I Dziennikarz Radiowy I Radio RDC

Muzyka w reklamie

11:50 - 12:10

Marcin Grabowski I Strateg Mediowy

Dane i personalizacja: klucz do sukcesu

– jak wykorzystywać dane o widzach do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych w TV

12:10 - 12:30

dr Aleksandra Chmielewska I Doktor Nauk Społecznych

Rozwój reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej

Przyszłość i innowacje

12:30 - 13:20

Lunch

13:20 - 13:50

Marcin Wiśniewski I TV Expert I Group One, Marek Robak I Head of IT Operations I Gemius, Marcin Grabowski I Strateg Mediowy

Dyskusja panelowa

Nowe technologie i innowacje w reklamie telewizyjnej

13:50 - 14:10

dr Maja Bednarska I Adiunkt I Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej

Prywatność danych

Dylematy i wyzwania etyczne związane z personalizacją reklam i zbieraniem danych od widzów.

14:10 - 14:30

Jan Baczyński I Client Director I EssenceMediaCom

Reklamowy thriller o śmierci telewizji: fakty i mity

14:30 - 14:50

Łukasz Kołdys I A&I Director I Wavemaker

Metody pomiaru skuteczności kampanii

14:50 -15:10

Przerwa kawowa

15:10 - 15:40

Lucyna Koba I Client Service Director I Nielsen, Marcin Pery I CEO I Gemius, Marcin Klepacki I Ekspert Strategii i Technologii Medialnych

Dyskusja panelowa

Przyszłość pomiaru oglądalności i rozliczania reklam telewizyjnych

15:40 - 16:00

Jarosław Pawlak I Head of Research Product Development I Gemius

Reklama tuż za rogiem. Jeszcze outdoor czy już telewizja

czyli o fenomenie Digital Out of Home

16:00 - 16:20

mec. Anna Kruszewska I Radczyni prawna, Partner I Hasik Rheims & Partners

Korzystanie z AI w reklamie

aspekty prawne

16:20 - 16:40

Lucyna Koba I Client Service Director I Nielsen

Big screen is still BIG

Porównanie wyników oglądalności wideo oraz technik pomiaru w wybranych krajach

16:40 - 17:00

Zakończenie konferencji

oraz networking

Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma najnowszą publikację „Reklama na rynku telewizyjnym. Nowe modele biznesowe a rozwój technologii”.

Zapraszamy 10 października 2024 r. do Centrum Bankowo Finansowego, ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa.

Sponsorzy i partnerzy: