acf
zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init
lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /wp-includes/functions.php on line 6121MOC TV Inspiration Days to nowy format cyklicznych wydarzeń specjalnych, w trakcie których przedstawiane są różne dane i trendy dotyczące rozwoju telewizji. Tematyka dotyczy zarówno zmian w reklamie telewizyjnej, jak i metodologiach badawczych, czy też nowych technologiach dystrybucji treści.
Na MOC TV Inspiration Days zapraszamy reklamodawców, agencje mediowe i reklamowe, nadawców telewizyjnych, wydawców internetowych, badaczy, producentów a także wszystkich zainteresowanych rynkiem telewizyjnym i wideo.
W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną analizy dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości reklam telewizyjnych, łącząc w sobie bogactwo danych badawczych z praktycznymi wskazówkami ekspertów.
Omówione zostaną nie tylko same zagadnienia dotyczące reklam, ale i technologiczne fundamenty, na których się one opierają. Od zmian w technologii i przyszłości telewizji cyfrowej po nowoczesne środki przekazu, ukazane zostanie jak reklama telewizyjna zmienia się wraz z postępem technologicznym.
Prelegenci omówią nowe formaty reklamowe, prezentując kreatywne podejścia do wykorzystania potencjału telewizyjnego medium. Od ekskluzywnych bloków reklamowych po nowoczesne metody integracji reklamy z programem, przedstawiona zostanie różnorodność możliwości, jakie stwarza telewizyjny rynek reklamowy.
Zaprezentowane zostaną również trendy rozwoju reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej, w tym scenariusze przyszłości, w której personalizacja, sztuczna inteligencja i zbieranie danych od widzów odgrywają kluczową rolę.
Dodatkowo omówione zostaną aspekty praktyczne i etyczne związane z reklamą telewizyjną, ukazując, jak ważne jest uwzględnienie danych, personalizacji i poszanowania dla prywatności odbiorców w procesie tworzenia kampanii reklamowych.
Podczas konferencji zostanie też przedstawiona analiza nowych trendów społecznych i ich wpływu na reklamę telewizyjną, co stanowi kluczowy element zrozumienia dzisiejszego rynku i przygotowania się na przyszłość.
Zobacz program konferencji
dr Agnieszka Heba I Adiunkt dydaktyczny I Uniwersytet Warszawski
w optymalizacji reklamy telewizyjnej
dr Marlena Kondrat I Doktor Nauk Społecznych
jak tradycje i wartości mieszkańców poszczególnych krajów wpływają na formę i style komunikacji w reklamie?
Małgorzata Kilian - Grzegorczyk I Prezeska I Stowarzyszenie Demagog
– współczesne wyzwania dla mediów i marketerów
dr Marek Robak I Head of IT Operations I Gemius
Aleksander Serdiukow I Creative Strategist I DDOB
– jak tworzyć reklamy, które wyróżniają się w gąszczu konkurencji i angażują widza
Paweł Bobrowski I Dziennikarz Radiowy I Radio RDC
Marcin Grabowski I Strateg Mediowy
– jak wykorzystywać dane o widzach do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych w TV
dr Aleksandra Chmielewska I Doktor Nauk Społecznych
Przyszłość i innowacje
Marcin Wiśniewski I TV Expert I Group One, Marek Robak I Head of IT Operations I Gemius, Marcin Grabowski I Strateg Mediowy
Nowe technologie i innowacje w reklamie telewizyjnej
dr Maja Bednarska I Adiunkt I Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej
Dylematy i wyzwania etyczne związane z personalizacją reklam i zbieraniem danych od widzów.
Jan Baczyński I Client Director I EssenceMediaCom
Łukasz Kołdys I A&I Director I Wavemaker
Lucyna Koba I Client Service Director I Nielsen, Marcin Pery I CEO I Gemius, Marcin Klepacki I Ekspert Strategii i Technologii Medialnych
Przyszłość pomiaru oglądalności i rozliczania reklam telewizyjnych
Jarosław Pawlak I Head of Research Product Development I Gemius
czyli o fenomenie Digital Out of Home
mec. Anna Kruszewska I Radczyni prawna, Partner I Hasik Rheims & Partners
aspekty prawne
Lucyna Koba I Client Service Director I Nielsen
Porównanie wyników oglądalności wideo oraz technik pomiaru w wybranych krajach
oraz networking
Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma najnowszą publikację „Reklama na rynku telewizyjnym. Nowe modele biznesowe a rozwój technologii”.
Zapraszamy 10 października 2024 r. do Centrum Bankowo Finansowego, ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa.