10.10.2024
MOC-no o przyszłości
reklamy telewizyjnej
Centrum Bankowo-Finansowe
ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa

“MOC TV Inspiration Days”
to nowy format cyklicznych
wydarzeń specjalnych

MOC TV Inspiration Days to nowy format cyklicznych wydarzeń specjalnych, 
w trakcie których przedstawiane są różne dane i trendy dotyczące rozwoju telewizji. Tematyka dotyczy zarówno zmian w reklamie telewizyjnej, 
jak i metodologiach badawczych, czy też nowych technologiach dystrybucji treści.

Na MOC TV Inspiration Days zapraszamy reklamodawców, agencje mediowe i reklamowe, nadawców telewizyjnych, wydawców internetowych, badaczy, producentów a także wszystkich zainteresowanych rynkiem telewizyjnym i wideo.

W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną analizy dotyczące przeszłości, teraźniejszości 
i przyszłości reklam telewizyjnych, łącząc w sobie bogactwo danych badawczych z praktycznymi wskazówkami ekspertów.

Omówione zostaną nie tylko same zagadnienia dotyczące reklam, ale i technologiczne fundamenty, 
na których się one opierają. Od zmian w technologii i przyszłości telewizji cyfrowej po nowoczesne środki przekazu, ukazane zostanie jak reklama telewizyjna zmienia 
się wraz z postępem technologicznym.

Prelegenci omówią nowe formaty reklamowe, prezentując kreatywne podejścia 
do wykorzystania potencjału telewizyjnego medium. Od ekskluzywnych bloków reklamowych po nowoczesne metody integracji reklamy z programem, przedstawiona zostanie różnorodność możliwości, jakie stwarza telewizyjny rynek reklamowy.

Zaprezentowane zostaną również trendy rozwoju reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej, w tym scenariusze przyszłości, w której personalizacja, sztuczna inteligencja i zbieranie danych od widzów odgrywają kluczową rolę.


Dodatkowo omówione zostaną aspekty praktyczne i etyczne związane 
z reklamą telewizyjną, ukazując, jak ważne jest uwzględnienie danych, personalizacji i poszanowania dla prywatności odbiorców w procesie tworzenia kampanii reklamowych.

Podczas konferencji zostanie też przedstawiona analiza nowych trendów społecznych i ich wpływu 
na reklamę telewizyjną, co stanowi kluczowy element zrozumienia dzisiejszego rynku i przygotowania 
się na przyszłość.

Agenda

Zobacz program konferencji

08:50 - 09:20

Rejestracja gości i serwis kawowy

09:20 - 09:40

dr Agnieszka Heba I Adiunkt dydaktyczny I Uniwersytet Warszawski

Zastosowanie statystycznych narzędzi analizy danych ilościowych i jakościowych

w optymalizacji reklamy telewizyjnej

09:40 - 10:00

dr Marlena Kondrat I Doktor Nauk Społecznych

Uwarunkowania kulturowe a reklama

jak tradycje i wartości mieszkańców poszczególnych krajów wpływają na formę i style komunikacji w reklamie?

10:00 - 10:20

Małgorzata Kilian - Grzegorczyk I Prezeska I Stowarzyszenie Demagog

Reklama i walka z fake newsami

– współczesne wyzwania dla mediów i marketerów

10:20 - 10:40

dr Marek Robak I Head of IT Operations I Gemius

Zmiany w technologii a przyszłość telewizji cyfrowej

10:40 - 11:10

Przerwa kawowa

11:10 - 11:30

Aleksander Serdiukow I Creative Strategist I DDOB

Kreatywna produkcja reklam telewizyjnych

– jak tworzyć reklamy, które wyróżniają się w gąszczu konkurencji i angażują widza

11:30 - 11:50

Paweł Bobrowski I Dziennikarz Radiowy I Radio RDC

Muzyka w reklamie

11:50 - 12:10

Marcin Grabowski I Strateg Mediowy

Dane i personalizacja: klucz do sukcesu

– jak wykorzystywać dane o widzach do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych w TV

12:10 - 12:30

dr Aleksandra Chmielewska I Doktor Nauk Społecznych

Rozwój reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej

Przyszłość i innowacje

12:30 - 13:20

Lunch

13:20 - 13:50

Marcin Wiśniewski I TV Expert I Group One, Marek Robak I Head of IT Operations I Gemius, Marcin Grabowski I Strateg Mediowy

Dyskusja panelowa

Nowe technologie i innowacje w reklamie telewizyjnej

13:50 - 14:10

dr Maja Bednarska I Adiunkt I Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej

Prywatność danych

Dylematy i wyzwania etyczne związane z personalizacją reklam i zbieraniem danych od widzów.

14:10 - 14:30

Jan Baczyński I Client Director I EssenceMediaCom

Reklamowy thriller o śmierci telewizji: fakty i mity

14:30 - 14:50

Łukasz Kołdys I A&I Director I Wavemaker

Metody pomiaru skuteczności
kampanii

14:50 -15:10

Przerwa kawowa

15:10 - 15:40

Lucyna Koba I Client Service Director I Nielsen, Marcin Pery I CEO I Gemius, Marcin Klepacki I Ekspert Strategii i Technologii Medialnych

Dyskusja panelowa

Przyszłość pomiaru oglądalności i rozliczania reklam telewizyjnych

15:40 - 16:00

Jarosław Pawlak I Head of Research Product Development I Gemius

Reklama tuż za rogiem. Jeszcze outdoor czy już telewizja

czyli o fenomenie Digital Out of Home

16:00 - 16:20

mec. Anna Kruszewska I Radczyni prawna, Partner I Hasik Rheims & Partners

Korzystanie z AI w reklamie

aspekty prawne

16:20 - 16:40

Lucyna Koba I Client Service Director I Nielsen

Big screen is still BIG

Porównanie wyników oglądalności wideo oraz technik pomiaru w wybranych krajach

16:40 - 17:00

Zakończenie konferencji

oraz networking

Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma najnowszą publikację „Reklama na rynku telewizyjnym. Nowe modele biznesowe a rozwój technologii”.

Zapraszamy 10 października 2024 r. do Centrum Bankowo Finansowego, ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa.

Sponsorzy i partnerzy: