MOC TV Inspiration Days to nowy format cyklicznych wydarzeń specjalnych, w trakcie których przedstawiane są różne dane i trendy dotyczące rozwoju telewizji. Tematyka dotyczy zarówno zmian w reklamie telewizyjnej, jak i metodologiach badawczych, czy też nowych technologiach dystrybucji treści.
Na MOC TV Inspiration Days zapraszamy reklamodawców, agencje mediowe i reklamowe, nadawców telewizyjnych, wydawców internetowych, badaczy, producentów a także wszystkich zainteresowanych rynkiem telewizyjnym i wideo.
W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną analizy dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości reklam telewizyjnych, łącząc w sobie bogactwo danych badawczych z praktycznymi wskazówkami ekspertów.
Omówione zostaną nie tylko same zagadnienia dotyczące reklam, ale i technologiczne fundamenty, na których się one opierają. Od zmian w technologii i przyszłości telewizji cyfrowej po nowoczesne środki przekazu, ukazane zostanie jak reklama telewizyjna zmienia się wraz z postępem technologicznym.
Prelegenci omówią nowe formaty reklamowe, prezentując kreatywne podejścia do wykorzystania potencjału telewizyjnego medium. Od ekskluzywnych bloków reklamowych po nowoczesne metody integracji reklamy z programem, przedstawiona zostanie różnorodność możliwości, jakie stwarza telewizyjny rynek reklamowy.
Zaprezentowane zostaną również trendy rozwoju reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej, w tym scenariusze przyszłości, w której personalizacja, sztuczna inteligencja i zbieranie danych od widzów odgrywają kluczową rolę.
Dodatkowo omówione zostaną aspekty praktyczne i etyczne związane
z reklamą telewizyjną, ukazując, jak ważne jest uwzględnienie danych, personalizacji i poszanowania dla prywatności odbiorców w procesie tworzenia kampanii reklamowych.
Podczas konferencji zostanie też przedstawiona analiza nowych trendów społecznych i ich wpływu na reklamę telewizyjną, co stanowi kluczowy element zrozumienia dzisiejszego rynku i przygotowania się na przyszłość.
Zobacz program konferencji
dr Agnieszka Heba I Adiunkt dydaktyczny I Uniwersytet Warszawski
w optymalizacji reklamy telewizyjnej
dr Marlena Kondrat I Doktor Nauk Społecznych
jak tradycje i wartości mieszkańców poszczególnych krajów wpływają na formę i style komunikacji w reklamie?
Małgorzata Kilian - Grzegorczyk I Prezeska I Stowarzyszenie Demagog
– współczesne wyzwania dla mediów i marketerów
dr Marek Robak I Head of IT Operations I Gemius
Aleksander Serdiukow I Creative Strategist I DDOB
– jak tworzyć reklamy, które wyróżniają się w gąszczu konkurencji i angażują widza
Paweł Bobrowski I Dziennikarz Radiowy I Radio RDC
Marcin Grabowski I Strateg Mediowy
– jak wykorzystywać dane o widzach do tworzenia spersonalizowanych kampanii reklamowych w TV
dr Aleksandra Chmielewska I Doktor Nauk Społecznych
Przyszłość i innowacje
Marcin Wiśniewski I TV Expert I Group One, Marek Robak I Head of IT Operations I Gemius, Marcin Grabowski I Strateg Mediowy
Nowe technologie i innowacje w reklamie telewizyjnej
dr Maja Bednarska I Adiunkt I Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej
Dylematy i wyzwania etyczne związane z personalizacją reklam i zbieraniem danych od widzów.
Jan Baczyński I Client Director I EssenceMediaCom
Łukasz Kołdys I A&I Director I Wavemaker
Lucyna Koba I Client Service Director I Nielsen, Marcin Pery I CEO I Gemius, Marcin Klepacki I Ekspert Strategii i Technologii Medialnych
Przyszłość pomiaru oglądalności i rozliczania reklam telewizyjnych
Jarosław Pawlak I Head of Research Product Development I Gemius
czyli o fenomenie Digital Out of Home
mec. Anna Kruszewska I Radczyni prawna, Partner I Hasik Rheims & Partners
aspekty prawne
Lucyna Koba I Client Service Director I Nielsen
Porównanie wyników oglądalności wideo oraz technik pomiaru w wybranych krajach
oraz networking
Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma najnowszą publikację „Reklama na rynku telewizyjnym. Nowe modele biznesowe a rozwój technologii”.
Zapraszamy 10 października 2024 r. do Centrum Bankowo Finansowego, ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa.