Katarzyna Johansson
Menedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży medialnej, łącząca perspektywę nadawcy, marketera i agencji mediowej. Od lat tworzy strategie komunikacji marketingowej, odpowiada za wyniki finansowe jednostek biznesowych, zarządzanie budżetem i rozwija produkty reklamowe.
Doświadczenie zdobywała m.in. jako Media Unit Director w TVN Warner Bros. Discovery, gdzie kierowała strategią mediową, rozwijała ekosystem social media do pozycji lidera w regionie i wprowadzała nowe produkty reklamowe. Wcześniej odpowiadała za strategię komunikacji B2B, rozwój produktów digital w Atmedia oraz zarządzała budżetami globalnych marek w agencji mediowej OMD, tworząc kompleksowe strategie mediowe i optymalizując ich efektywność w oparciu o badania rynkowe i analizy konsumenckie.
W MOC TV koncentruje się na wzmocnieniu wspólnego głosu telewizji w dynamicznie zmieniającym się środowisku medialnym - opierając działania organizacji na rzetelnych badaniach, danych o widowni i wieloplatformowej dystrybucji treści.