27.03.2025
Z badaniami mediów
Centrum Bankowo-Finansowe
ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa

“MOC TV Inspiration Days”
to nowy format cyklicznych
wydarzeń specjalnych

Zapraszamy na Inspiration Day z Badaniami Mediów – wyjątkowe wydarzenie, które zgromadzi ekspertów, analityków oraz przedstawicieli branży mediowej,
by wspólnie przyjrzeć się najnowszym trendom w konsumpcji mediów oraz metodom ich badania. W dobie dynamicznych zmian technologicznych,
badania mediów odgrywają kluczową rolę w zrozumieniu zachowań odbiorców
i skuteczniejszym planowaniu treści.

Nowoczesne badania i analizy rynkowe – jak nowe narzędzia pomagają w lepszym zrozumieniu widowni telewizyjnej i internetowej?
Zmiany w konsumpcji treści video – jak młode pokolenia wpływają na sposób oglądania i tworzenia treści?
Telewizja linearna vs. cyfrowe treści – czy widzowie nadal wybierają tradycyjną telewizję, czy przenoszą się do Internetu?
Branded content i lokowanie marek – czy można skutecznie mierzyć efektywność takich działań?
Cross-media i TV everywhere – jak ekrany i platformy redefiniują sposób konsumowania treści?
Różnorodność odbiorców mediów – jak różnią się preferencje pokoleniowe i technologiczne Polaków?

Podczas konferencji uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać szeregu fascynujących prelekcji dotyczących najnowszych badań i trendów w mediach. Zaprezentujemy analizy dotyczące sposobów konsumpcji treści przez różne grupy wiekowe, ze szczególnym uwzględnieniem seniorów oraz czterdziestolatków. Przyjrzymy się, jak zmieniają się nawyki młodego pokolenia, które kształtuje przyszłość video contentu i wpływa na jego formaty.

Nie zabraknie także prezentacji poświęconych lokowaniu marek i branded contentowi – czy tego typu działania rzeczywiście przynoszą efekty i jakie wskaźniki mogą potwierdzić ich skuteczność? W trakcie wystąpień eksperci podzielą się wynikami badań dotyczących widoczności, zapamiętywalności i odbioru lokowań marek w mediach.

 

 

Omówimy również, jak telewizja i media przenikają do każdej sfery naszego życia, od klasycznej telewizji linearnej po Digital Out of Home, czyli reklamy i treści w przestrzeni publicznej. Porozmawiamy o cross-mediowych badaniach, które redefiniują sposób myślenia o rynku mediowym, oraz o tym, jak zmieniające się technologie wpływają na strategie nadawców telewizyjnych i reklamodawców.

Podstawą do wszystkich analiz będą największe i najbardziej kompleksowe badania rynku mediowego w Polsce, które pozwalają zrozumieć zarówno strukturę i wyposażenie gospodarstw domowych, jak i zmieniające się trendy w korzystaniu z telewizji, Internetu i innych kanałów komunikacji.

Kub bilety w formularzu na końcu strony!

Agenda

Zobacz program konferencji

09:00 - 09:30

Rejestracja

09:30 - 09:40

Powitanie uczestników

09:40 - 10:00

Damian Borowiec l MediaHub

Raport o kwestiach międzypokoleniowych

10:00 - 10:20

Aleksander Serdiukow l Agencja DDOB

Jak długo trwa Millennial Gap

czyli jak młodzi zmieniają video?

10:20 - 10:40

Aleksandra Chmielewska l Gemius

Forty shades of Media

jak czterdziestolatkowie konsumują współczesne media z przymrużeniem oka i smartfonem w ręce :)

10:40 - 11:00

Marlena Kondrat l Uniwersytet Warszawski

Seniorzy na ekranie i przed ekranem

popularność współczesnych mediów i zmiana sposobu ich konsumpcji wśród osób dojrzałych

11:00 - 11:40

Przerwa kawowa

11:40 - 12:00

Maja Kurzelewska, Iwona Szewczak l Krajowy Instytut Mediów

Co chatka, to zagadka

zróżnicowanie odbiorców mediów elektronicznych w Polsce, w świetle populacyjnego Badania Założycielskiego KIM 2022-2024

12:00 - 12:20

Marta Bąkowska l IPG Mediabrands

Złap mnie, jeśli potrafisz

jak naprawdę oglądamy treści wideo online?

12:20 - 12:40

Mariusz Rzanny l Difference

Zrozumieć widzów

czyli jak rozpoznać marzenia, oczekiwania i potrzeby widowni telewizyjnej?

12:40 - 14:00

Przerwa lunchowa

14:00 - 14:20

Magdalena Gajek, Ewa Piotrowicz l YOTTA

Siła lokowania marki

dlaczego warto badać branded content i w niego inwestować?

14:20 - 14:40

Krzysztof Domeradzki, Ryszard Niziński l NASK

ABC badań mediów

przegląd metodologii i rozwiązań, które wspierają TV w mediaplanach naszych klientów

14:40 - 15:00

Tomasz Jaworski l K2 Precise

GRP na diecie

gdzie uciekły punkty ratingowe?

15:00 - 15:40

Przerwa kawowa

15:40 - 16:00

Bartłomiej Wichniarz l NASK

Cyberbezpieczeństwo dnia codziennego

16:00 - 16:20

Jarosław Pawlak l Gemius

Wszędzie świecące prostokąty

czyli TV everywhere

16:20 - 16:40

Krzysztof Nożyński l Nielsen

Prawdy i mity o widzach Connected TV

16:40 - 17:00

Zakończenie konferencji l networking

Bilety na MOC TV Inspiration Days

Bilety dla członków MOC TV

1 000 zł

zamów w formularzu poniżej

bez VAT

Bilety dla niezrzeszonych w MOC TV

1 300 zł

zamów w formularzu poniżej

bez VAT

    Ilość biletów
    Wypełniając niniejszy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV (dalej „MOC TV”) w celu rejestracji i udziału w wydarzeniu oraz w celach kontaktowych związanych z jego organizacją. Administratorem Twoich danych osobowych jestMOC TV, z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 11, 00-828. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.